
Intervencijski odzivnik tudi na omrežju LinkedIn
ŽELITE SVOJO TELEFONSKO PRODAJO OBČUTNO POVEČATI?
Klicni tenter KC+ je rešitev za MASOVNO KLICANJE (potencialnih) kupcev.
Zaslon Telecom d.o.o. že 20 let ponuja rešitve računalniško podprte telefonije in v to področje sodijo tudi klicni centri. Sodobne klicne centre so si lahko do pred kratkim privoščili le veliki. Pred dobrim letom dni smo se odločili, da temu naredimo konec. Pripravili smo celoviti paket za masovno klicanje, ki je izključno namenjen malim in srednje velikim podjetjem.
Klicni center ii7 Suite skupaj z rešitvijo KC+ vključuje več kot le strojno in programsko opremo.
Cenovno sprejemljiva rešitev, ki celostno obravnava postavitev oz. prenovo klicnega centra.
PREDNOSTI:
– VEČJI PRIKLIC – Zanesljiv klicni center s pomočjo katerega boste povečali priklic strank za vsaj 500%.
– POLNO ZASEDENOST – Poskrbeli bomo, da bodo agenti ves čas na telefonu.
– NIŽJI STROŠKI – In večji dobiček
– UGODNO OPREMO – Dobavo novih ali rabljenih ThinkPad prenosnikov za potrebe IP telefonije (prenosnik služi agentu kot virtualni telefon in za prikaz spletne aplikacije klicnega centra) ter kvalitetnih naglavnih slušalk z mikrofonom.
– POMOČ PRI GRADNJI IMENIKA STRANK
– PRILAGODITVE – Povezavo klicnega centra z vašimi zalednimi sistemi.
– STATISTIKE in POROČILA Poenostavljeno delo vodij klicnih centrov
– VEČJA PRODUKTIVNOST AGENTOV ter VODIJ KLICNEGA CENTRA
Kot že rečeno, klicni center ii7 Suite in KC+ bosta poskrbela, da bodo imeli vaši agenti neprestano sogovornika na telefonu.
PREDNOSTI NA PRIMERIH IZ PRAKSE:
Le 6 do 12 sekund čakanja agenta do naslednjega prodajnega pogovora.
Več kot 270 dnevnih pogovorov na agenta.
Sistem sam zaznava razpoložljivost strank ter beleži uspešnost (12 klicev na minuto/agenta pri nerazpoložljivosti strank)
VODJE KLICNIH CENTROV VEDO ZAKAJ!
Poleg agentov je povečal svojo produktivnost tudi vodja klicnega centra.
Novo listo za klicanje pripravi oz. bolje rečeno uvozi le z nekaj kliki.
Delo agentov lahko spremlja prek ekrana v realnem času.
Vsi statusi klicev in dogovorjeni termini so na voljo znotraj sistema.
Za analize je na voljo prek 20 v naprej pripravljenih poročil in izpisov.
Za konec naj navedemo citat naše stranke iz turistične panoge. Vodja KC je zapisal »Najboljša investicija, ki sem jo naredil v življenju!«.